Časté dotazy
Můžu si objednávku vyzvednout osobně?
Ano, objednávku si můžete vyzvednout přímo na naší adrese v Plasích. Jen před tím, než se k nám vydáte, dejte nám prosím vědět telefonicky, abychom s Vámi počítali. Rádi Vás uvidíme 🙂
Je možné při osobním odběru zaplatit v hotovosti nebo kartou?
Prozatím je možné zaplatit při osobním odběru pouze v hotovosti. Do budoucna ale zvažujeme i variantu, kdy bude možné platit kartou.
Je možné na Vaše výrobky narazit v některém kamenném obchodě?
Zatím tomu tak není, i když bychom byli samozřejmě rádi. Vlastní kamennou prodejnu také nemáme. Jsme jen e-shop.
Dodáváte i na Slovensko?
Prozatím ne, ale nebráníme se možnosti odesílat i do zahraničí. Jsme začínající e-shop a uvidíme, jak vše půjde 🙂
Když dnes objednám výrobek, kdy mi přijde?
Pokud objednáte výrobek, který je skladem, odesíláme Vaši objednávku ještě týž nebo následující pracovní den. Pak už to záleží na dopravci, ale ve většině případů by Vaše objednávka měla dorazit do 3 pracovních dnů. V případě hromadných zakázek se spolu domlouváme vždy individuálně. Každopádně rádi bychom, abyste byli v obraze a o každém kroku Vaší objednávky věděli ihned.
Vyrábíte bedýnky na míru?
Jasně. Moc rádi. Baví nás, když nám zadáte svou představu a společně ji ladíme. Vyrábíme bedýnky v různých rozměrech tak, abyste si je mohli poskládat přesně tak, jak budete potřebovat. Pokud máte jasno v tom, že byste chtěli bedýnky s povrchovou úpravou, můžeme spolu doladit i tuto tak, abychom Vám v závěru předali kompletní výrobek. V těchto případech Vám předem zasíláme cenovou nabídku ke schválení. Teprve potom se pouštíme do realizace.
Půjčovna? Takže Vy bedýnky i půjčujete?
Ano! Půjčíme Vám je na různé akce, na kterých byste bedýnky chtěli použít jako dekoraci - svatby, oslavy, setkání. Plánujeme do budoucna připravit různé sety a půjčovat nejen bedýnky. Máte se na co těšit 😉
Objednávka dorazila, krabice a výrobek uvnitř je poškozený, co s tím?
Pokud si při převzetí všimnete, že je krabice poškozená, můžete před jejím převzetím požádat přepravce o rozbalení zásilky a v případě, že zjistíte, že bylo zboží uvnitř poškozeno, nejste povinni zásilku od přepravce převzít. V každém případě nás o tomto informujte emailem nebo telefonicky.
Výrobek nesplňuje mé očekávání, mohu ho vrátit?
Jistě. Máte na to zákonné právo. A můžete tak učinit ve lhůtě 14 dnů od jeho převzetí. Toto ale neplatí u výrobků, které byly upraveny na Vaše přání nebo pro Vaši osobu. Výrobek zašlete ve lhůtě 14 dnů nepoškozený zpět nejlépe v původním obalu na naši adresu. Vyplňte formulář "Odstoupení od smlouvy", který naleznete pod tímto odstavcem a zašlete jej elektronicky na náš email. Výrobek odesíláte zpět na vlastní náklady a my Vám Vaše peníze vrátíme nejpozději do 14 dnů od vrácení výrobku.
Jak se mám o výrobek starat?
Výrobky vyrábíme z tuzemského smrku. Je to měkké, pružné, smetanově bílé dřevo, takže je náchylné k ušpinění nebo vzniku rýh apod. Pokud si objednáte produkt v přírodním vzhledu bez povrchové úpravy a víte, že bude v prostředí, kde se může "umazat", doporučujeme ho před nečistotami ochránit tak, že ho ošetříte přírodním olejem. Pokud ho neošetříte a necháte ho tak, jak je, postupně si dřevo získá svou patinu. Produkty, které jsou opálené plamenem můžete taktéž ošetřit přírodním olejem pro zvýraznění kresby.
Při odeslání objednávky nebo platby došlo k chybě, co teď?
Hned volejte nebo pište email, spolu to nějak vyřešíme 😉
Nenašel/Nenašla jsem odpověď na svou otázku...
Není nic jednoduššího, než nám poslat email s Vaší otázkou a my se pokusíme ji zodpovědět 🙂